Nowy rodzaj mapy, nowe modele, zmiany w systemie najemników i nadchodzące testy w ZeroSpace
Post dodano:
Studio Starlance ciężko pracuje nad ZeroSpace, jednocześnie szukając najlepszego wydawcy spośród paru zainteresowanych. Niestety zawirowania w przemyśle gier komputerowych utrudniają znalezieniu potencjalnego partnera, który zgadza się z ich wizją. Przez te problemy mało prawdopodobne jest, że gra zostanie doszlifowana do Maja następnego roku, kiedy miała nastąpić obiecana premiera pełnej wersji. Żadne ostateczne decyzje nie zostały podjęte, ale rozważany jest wczesny dostęp (Early Access), albo przesunięcie premiery. Jeśli w tej kwestii coś się zmieni, społeczność zostanie o tym poinformowana.
Od ostatnich wieści na temat developmentu sporo rzeczy zostało dodanych lub przebudowanych.
Pojawił się nowy rodzaj tematyki map w postaci zurbanizowanego obszaru frakcji Protektoratu, przypominający dystrykt administracyjny, który jest zamieszkiwany przez wyższe klasy społeczne.
Elementy kampanii takie jak: scenki filmowe, postacie, misje i budowanie świata powoli nabierają rumieńców.
Nowe modele
Jednostka Atlas dostała nowy model dla lepszej prezencji.
Nowy model dostał również surowiec - Flux. Raz na jakiś czas w meczu pojawia się jego wzbogacona wersja, która teraz wygląda jak meteoryt.
Zmiana systemu najemników
Autorzy chcą, aby najemnicy nie przyćmiewali unikalny styl głównych frakcji. Aby wesprzeć tę wizję, każda grupa najemników będzie miała teraz możliwą do zbudowania, specyficzną dla siebie Tawernę, pozwalającą graczom odkrywać nie tylko jednostki najemników, ale także nowe ulepszenia i mechaniki, które podkreślają ich unikalną tożsamość i możliwości. Wprowadzono również potężną, często modyfikowalną, zdolność górnego paska dla każdej frakcji najemników i zmniejszono liczbę jednostek dla każdej frakcji o jedną, aby lepiej skupić się na ich unikalnych rolach i umiejętnościach.
Twórcy eksperymentują również z nowym systemem ładunków. Zamiast jednostek najemników kosztujących jeden ładunek, każda z nich będzie teraz wymagać określonej liczby ładunków i surowców.
Powyższe zmiany nie będą dostępne w najbliższych testach.
Daty nadchodzących testów
1 - 8 Listopada - ostatnie testy alpha, gdzie testowane będą najnowsze zmiany, w tym te eksperymentalne. Każdy feedback będzie znaczący.
15 - 21 Listopada - Pierwsze betatesty z bardziej doszlifowaną grą.
22 - 24 Listopada - Darmowy weekend (72h) z ZeroSpace, otwarte dla każdego chętnego.