Nowości w ZeroSpace: Galactic Warfare, nowe biomy map, prace nad Xol i wiele więcej
Post dodano:
Sierpniowa aktualizacja projektu na Kickstarterze pokazała nam, jak wygląda postęp prac nad ZeroSpace. Tytuł został przedstawiony w wydarzeniu Future Games Show na Gamescom’ie w formie najnowszego trailera.
Twórcy podzielili się również informacjami na temat: Galactic Warfare. Jest to nowy tryb sieciowy angażujący graczy singleplayer oraz co-op, gdzie wybieramy jednego z 3 dostępnych sojuszy (nie mylić z frakcjami) i podbijamy układy słoneczne poprzez rozgrywanie różnych misji.
Zdobywanie terytoriów w trybie Galactic Warfare polega na kliknięciu w najbliższą, graniczący z naszym wybranym stronnictwem, planetę i kliknięciu przycisku Play. Gra przeniesie nas do jednego z scenariuszy trwających około 20min, możemy rozegrać je solo lub w co-opie. Jeśli wygramy, wtedy nasze stronnictwo otrzymuje parę punktów na planetę. Sojusz z największą liczbą punktów przejmuje ją. Okupacja przynosi nam nie tylko korzyści terytorialne, ale również otrzymujemy globalny buff dla wszystkich graczy naszego stronnictwa, czyniąc ich potężniejszym, co mogą wykorzystać do ogrywania scenariuszy na trudniejszych poziomach. Gracze mogą dalej rozrgywać scenariusze na zdobytej planecie, aby levelować poziom Mastery, który ulepsza wspomniane buffy. Istnieją również planety typu Stronghold. Na nich będzie można postawić defensywę w postaci: wieżyczki, bossów, czy specjalnych budynków, jak np. Airstrike Tower, czyli wieża powodująca cykliczne bombardowania. Do kupowania tych obiektów obronnych wykorzystamy surowce zdobywane w trakcie wykonywania misji. Podczas grania w Galactic War wybierzemy jedną z 4 bazowych frakcji. Te mogą zdobywać poziom i ulepszenia takie jak odblokowanie nowych jednostek, czy pasywnych umiejętności.
Tryb singleplayer i co-op są bardzo popularne w gatunku RTS, z tego względu deweloperzy mają nadzieję na zatrzymaniu przy grze większej liczby graczy, dzięki Galactic Warfare. Moim zdaniem brakowało tego typu aktywności w RTS’ach, gdzie osoby nie lubiące PvP, mogą dalej brać udział w społecznej zabawie.
Gra otrzyma także nowe biomy/środowiska map. Jednym z nich jest biom zimowy i nie tylko.
Xol jest w fazie produkcji, ale już teraz możemy zobaczyć jej zajawkę w postaci modele budynku i jednostek. Jeszcze w tym roku mają ruszyć wewnętrzne testy tej czwartej frakcji.
Interfejs użytkownika ulega aktualizacji, aby zapewnić lepszą intuicyjność oraz lepsze doznania wizualne.
Graficznie produkt ulega ciągłym zmianom. Mają na celu uczynienie jednostek bardziej rozpoznawalnymi, jednocześnie wzmacniając ich wizualne połączenie z uniwersum ZeroSpace.
Nowy model Gunship'a
Nowy model Flux'a
Nowy model Control Tower
Nowe tesktury dla frakcji Grell
Na koniec warto przypomnieć, że w tym roku pojawią się kolejne testy alfa i beta, lecz ich daty poznamy dopiero w następnej aktualizacji projektu.