Aktualizacja grudniowa - ZeroSpace

Aktualizacja grudniowa - ZeroSpace

ZeroSpace

Twórcy ZeroSpace za pośrednictwem Kickstarter’a poinformowali nas o wydarzeniach i pracach związanych z grą.

Od 15 do 17 grudnia zobaczymy ZeroSpace na DreamHack Atlanta. Każdy uczestnik eventu będzie mógł przetestować produkcję, obejrzeć mecze profesjonalnych graczy i porozmawiać z deweloperami.

Na 18 - 24 grudnia zaplanowano pierwszy test dla większej grupy osób, wówczas przetestowany zostanie matchmaking, tryb na AI, gry custom’owe oraz 2v2. Ci co wpłacili odpowiednią kwotę na zbiórkę mogą spodziewać się niebawem kluczy na Steam’a, na swojej skrzynce mailowej.

W następnym roku (5 - 15 Styczeń) rozpocznie się noworoczne wydarzenie z kolejnymi nowościami do ZeroSpace w postaci:

  • Leaderboard
  • Osiągnięcia
  • Dzienne wyzwania

Gracz otrzyma możliwość zdobywania punktów i nagród. Uczestnicy eventu mogą streamować i dzielić się swoimi przemyśleniami na temat gry. Zwieńczeniem wydarzenia będzie oficjalny turniej.

Starlance Studios pochwaliło się również pracami nad kolejną dżunglową mapą.

Multiplayer

Tryb multiplayer również ulega usprawnieniom, a oto ich lista:

  • Attack Based Energy System - w przeciwieństwie do poprzedniego systemu zdobywania energii pasywnie, nowy bierze pod uwagę tylko atakowanie. Testy zmienionej funkcjonalności przebiegł pomyślnie, ale nie jest to jej ostateczny kształt. Twórcy tłumaczą, że dzięki temu potężne zdolności nie będą wydawać się niezbalansowane, ponieważ trudność zdobywania ich służy jako czynnik równoważący.
  • 2v2 - deweloperzy byli zajęci testowaniem 2v2, przygotowywaniem elementów mapy, które pasują do tego trybu, potencjalne warunki zwycięstwa i jak różne zdolności frakcji współpracują ze sobą.
  • Zmiany frakcji Grell - Całościowo ta strona konfliktu wygląda całkiem dobrze, ale twórcy chcą przeprojektować parę jednostek. Głównie przyglądają się jednostce Skrelling. Była to prosta jednostka powietrzna zadająca niewielkie obrażenia. Obecnie testowane są kolejne iteracje tej jednostki, w tym Skrelling Swarm. To droższy i szybszy odpowiednik poruszający się między powietrzem a lądem w zależności od potrzeby. Dzięki temu Skrellingi radziły by sobie lepiej z mniejszą grupą przeciwników. Jednak ten wariant dalej jest testowany i być może nie pojawi się w nadchodzącej Alphie.

Dodatkowo team odpowiedzialny za stronę artystyczną ZeroSpace pracuje nad animacjami, detalami postaci, wspomnianą wyżej mapę o tematyce dżungli.