Stormgate otrzymało patch 0.1.2
Post dodano:
Dziś do Stormgate trafi patch 0.1.2 wprowadzający lepszą optymalizację, udoskonalenia w systemie Gear dla Co-op’a, wybór kolory drużyn i nowe przedmioty kosmetyczne.
Frost Giant Studio aktywnie pracuje nad optymalizacją gry. Omawiania aktualizacja poprawi wydajność na DirectX 12, która będzie od tej pory domyślną opcją dla obsługującego jej sprzętu (z dalszą możliwością przełączenia na DirectX 11 w razie problemów). Lokalne testy twórców wskazały nawet 50% przyrost FPS’ów na niektórych konfiguracjach podzespołów komputerowych. Wydajność związana z procesorem, czyli w sytuacji późniejszego etapu gry i słabego sprzętu, również ulegnie poprawie. Dodatkowo, Rollback, który poprawia responsywność kosztem dodatkowego obciążenia procesora, zachowa się bardziej dynamicznie. Nie zostanie on aktywowany, gdy nie będzie odpowiedniej ilości zasobów.
Wielu graczy nie zdawało sobie sprawy, że w trybie co-op istnieje system ekwipunku, gdyż ten odblokowywał się na wyższych poziomach postaci. Najnowsza aktualizacja ulepszy progresję ekwipunku bohaterów, udostępniając go na niższych poziomach. Gracze mogą odblokować miejsca na ekwipunek dla wszystkich bohaterów na poziomach 6 i 11, co sprawia, że ekwipunek jest opłacalny na wczesnych etapach progresji. Aby uzupełnić wybór ekwipunku, dodano szósty element do odblokowania dla każdego bohatera, dając graczom więcej opcji, aby uczynić swojego bohatera wyjątkowym.
Ponadto zmieniono ścieżki rozwoju każdego z bohaterów, aby uwzględnić te zmiany i sprawić, że zdobywanie kolejnych poziomów będzie miało większy wpływ na rozgrywkę.
Stormgate otrzyma także nowe opcje wyboru gotowych zestawów kolorów drużyn.
- Standardowe kolory są przypisywane na podstawie slotu gracza. W trybie Versus Gracz 1 (Player 1) jest zawsze niebieski, a Gracz 2 (Player 2) jest zawsze czerwony. W grze drużynowej 2 na 2 możesz odrodzić się jako zestaw ciepłych kolorów lub zestaw chłodnych kolorów.
- Cool vs warm - przypisuje ci chłodny zestaw kolorów, a twoim przeciwnikom ciepły zestaw kolorów. Tak więc w meczu versus każdy gracz będzie widział siebie jako niebieskiego, a przeciwnika jako czerwonego.
- Kolory Friend vs Foe zostały zaprojektowane tak, aby pomóc w czytelności bitwy, sprawiając, że wrogowie są czerwoni, niezależnie od tego, w którym slocie gracza się znajdują. W grach kooperacyjnych i drużynowych może być wielu wrogich graczy, więc ujednolica to ich kolory, aby ułatwić identyfikację przeciwnika.
Logując się do gry między 29 października, a 4 grudnia otrzymamy darmowe przedmioty kosmetyczne w postaci nowego peta - Shudderfly Pet i efektu mgły wojny - Souls of the Fallen.
W niedalekiej przyszłości powinien pojawić się patch 0.1.3 balansujący rozgrywkę 1v1.