Przyszłość Stormgate
Post dodano:
Tim Campbell przedstawił wizję dotyczącą przyszłości tytułu z nową roadmapą.
Prezes przyznaje, że wydanie gry w takim stanie jakim była na premierę Early Access było złym posunięciem. Twórcy wzięli sobie do serca tą trudną lekcję i wierzą, że pomimo trudnych początków, wciąż mogą osiągnąć coś wielkiego.
Najważniejsze priorytety dla zespołu to przede wszystkim kampania i tryb 1v1, a następnie tryb Mayhem (3v3). Chcą jak najbardziej dopracować te tryby, aby stały się prekursorem do dodawania kolejnych innowacji. Inne funkcje jak edytor map, czy większa zawartość dla Co-op’a dalej są częścią długoterminowych planów, ale nie są pierwszoplanowe. Ograniczone zasoby sprawiają, że muszą skupić się na podstawach.
Producenci zaktualizowali roadmapę, która może ulec zmianom i ewolucji pod wpływem opinii graczy. Tim wspomniał, że aktualnie najwyższym priorytetem jest umieszczenie w grze pełnej opcji konfigurowania klawiszy (hotkeys).
Frost Giant zauważyło pewne obawy dotyczące ich dalszego finansowania. Okazuje się, że jeden z inwestorów - BITKRAFT wspomogło studio i zapewniło dalszą inwestycję. To zapewni środki do czasu wydania wersji 1.0, której premiera jest planowana na drugą połowę następnego roku, ale żadna konkretna data nie jest ustalona.
Jak wspomniałem we wcześniejszym wpisie dotyczącym Stormgate, nowym Art Directorem jest Allen Dilling, który pracował nad m.in. Warcraft 3, czy Starcraft 2. Kilka postępów nad wyglądem frakcji już zostało poczynionych, dzięki świeżym pomysłom Allena. Jednostki takie jak: Brute, Fiend, Hedgehog, Lancer zostaną zaktualizowane, aby uczynić je bardziej zapadające w pamięć. Allen i Chris przygotowali krótki film prezentujący niektóre z tych nowych projektów.
Jeśli jesteście zainteresowani szczegółami w procesie tworzenia nowych konceptów graficznych to na kanale BeoMulf pojawi się wywiad z wspomnianym Art Directorem.