Przygotowania do Early Access - Godsworn

Przygotowania do Early Access - Godsworn

Godsworn

Twórcy Godsworn poinformowali społeczność, że powoli przygotowują się do wypuszczenia Godsworn w wersji Early Access, która otrzyma pierwszy akt kampani.

Deweloperzy spędzili trochę czasu wypełniając mapy różnymi możliwościami na ukończenie każdej misji, celami pobocznymi i sekretami. Przykładowo gracz może zdobyć lub zniszczyć wrogie trebusze lub przekonać wygnane plemię, by odzyskało swoje przekształcone miasto i dołączyło jako sojusznik. Można kupić machiny wojenne od handlarzy Hanzy lub zbadać lepsze pozycje do ataku, aby zniszczyć ufortyfikowaną lokację.

W kampanii można znaleźć unikalne moce i jednostki w postaci glifów, takich jak: Meness mogący przyzywać wilki cienia, Gabija - bogini ognia pozwalająca na przywołanie jej ognistych duchów czy odnalezienie sierpa Giltiné zagubionego na bagnach. Glify te można znaleźć, wykonując cele poboczne lub eksplorując ukryte zakątki mapy.

Nie należy zapominać, że kampania jest opcjonalnie dostępna w trybie kooperacji. W trybie dla jednego gracza w roli towarzysza występuje AI, ponieważ obie postacie są zaangażowane w fabułę. Oczywiście, można również powtórzyć misję jako drugi bohater, a czasem nawet odkryć specjalne sekrety lub strony mapy.

Pierwszy akt kampanii, który zostanie dostarczony w ramach wczesnego dostępu, będzie przedstawiał początek zarówno krucjat, jak i mitu niebiańskiego małżeństwa. Opowieść ta jest epicką ponowną imaginacją, a nie dokładnym powtórzeniem, zarówno pod względem historycznym, jak i mitologicznym. Dla tych, którzy interesują się historią lub opowieściami ludowymi, pojawi się kilka zabawnych odniesień do takich postaci jak Meinhard czy Bear-Slayer.

Twórcy pracują również nad całą masą innych rzeczy. Najważniejsze z nich to nowości dla Ausrine, jej mityczna jednostka, jej specjalne budynki i dopracowanie jej linii umiejętności. Niektóre z ostatnich budynków dla frakcji Zakonu, ostatnie udoskonalenia umiejętności Michaela. Do tego cała lista różnych drobnych usprawnień, animacje rzutu pochodnią, optymalizacja wydajności, dodanie większej liczby dźwięków i efektów cząsteczkowych.

Na koniec warto wspomnieć, że gra widnieje już na ponad 40 tysiącach list życzeń na Steamie. Deweloperzy kierują szczere podziękowania wszystkim, którzy im kibicują, zwłaszcza do osób wspierających w ramach programu Patreon.