Pierwsza duża aktualizacja Stormgate po premierze EA - 0.1.0

Pierwsza duża aktualizacja Stormgate po premierze EA - 0.1.0

Stormgate

Dziś po 22:00 Stormgate otrzyma aktualizację 0.1.0. Co nowego znajdziemy w grze? Nowy bohater, tygodniowe wyzwania dla Co-op, duże zmiany wizualne, nowa Amara, możliwość zmiany skrótów klawiszowych, poprawki w balansie oraz ui i wiele więcej.

Nowy bohater dla trybu co-op - Kastiel

Nowy bohatera frakcji Celestials - Kastiel zawita do gry i będzie dostępny za darmo dla każdego kto kupił paczkę Ultimate Early Access na Steam lub Ultimate Founder’s Pack na Kickstarterze/Indiegogo.



Tygodniowe wyzwania dla trybu co-op

Co-op otrzyma co tydzień modyfikatory rozgrywki, które zapewnią większą ilość zdobywanego XP w trakcie wykonywania misji. System zdobywania doświadczenia uległ przebudowie, aby lepiej odzwierciedlać włożony wysiłek.

Lista wyzwań, które napotkamy:

  • Energy Infusion - Jednostki sojusznicze mają +100% regeneracji energii.
  • Gotta Go Fast - Jednostki sojusznicze mają +50% prędkości ruchu.
  • Infested - Gdy dowolna jednostka ginie, odradza się wrogi czart.
  • Infantry Assault - Co 2 minuty na mapie pojawia się wrogi barak. Zniszcz go, zanim rozpęta niszczycielską falę ataku.
  • Ready to Blow - Gdy wroga jednostka zginie, jej zwłoki eksplodują po 1,5 sekundy.
  • Reconstructed - Kiedy wroga jednostka ginie, odradza się dwie sekundy później z 50% zdrowia, szybkością ruchu i szybkością ataku.
  • Speed Kills - Wszystkie wrogie jednostki mają +50% prędkości ruchu.
  • See and See - Mgła wojny jest wyłączona dla WSZYSTKICH graczy (w tym wrogów!).
  • Swift Assembly - Sojuszniczy gracze mają +100% prędkości budowy.

Nowa mapa PvP - Furious Resolve



Mapa Furious Resolve wejdzie do aktualnej rotacji map. Zawiera ona 4 punkty, gdzie losowo rozpoczynają gracze. Ukształtowanie terenu sprawia, że 3 pozycje do potencjalnych baz mogą być dobrze chronione. Sam środek mapy jest bardziej otwarty.

Poprawa tekstur i światła na mapach

Jednym z najbardziej widocznym z feedbacków był ten, gdzie gracze wskazywali na słaby poziom tekstur terenu. Twórcy wyszli naprzeciw oczekiwaniom i zaktualizowali tekstury terenu na bardziej szczegółowe oraz zmienili kąt oświetlenia, by lepiej zaakcentować zmiany.

Nowy model Amary

Model Amary przeszedł niemałą rewolucję. Praktycznie każdy element uległ przeformowaniu. Od teraz nowy model wystąpi w przerywnikach misji oraz w samej rozgrywce, lecz w cutscenkach filmowych dopiero uświadczymy go dopiero w następnych aktualizacjach.

Inne zmiany

  • Do gry zawita opcja zmieniania skrótów klawiszowych, o którą prosili gracze. Kombinacje klawiszy można łączyć z Ctrl, Alt i Shift.
  • Poprawiony pathfinding - od teraz większe jednostki mają większy priorytet w przepychaniu mniejszych podczas poruszania się. Weaver zyskał zdolność do chodzenia nad jednostkami, nie wpływając na ich pozycje.
  • Opcja ponownego dołączenia do meczu dla trybu Co-op po nieoczekiwanym rozłączeniu.
  • Poprawki interfejsu dla obserwatora meczy i powtórek.

  • Nowa customowa mapa PvP - Spooky Boneyard, gdzie zabicie jednostki tworzy zombie, które żyją przez krótki czas i krążą w pobliżu miejsca zgonu, atakują wroga.
  • Parę udoskonaleń cutscenkach na silniku gry, w tym zmienione dialogi i animacje twarzy postaci. Większe zmiany w kampani nastąpią w poźniejszych aktualizacjach.

Dodatkowo patch obejmuje zmiany w balansie. Więcej informacji znajdziecie tutaj. Na koniec, warto wsponieć, że zaktualizowano roadmapę, która prezentuje się następująco: