Nowe informacje o przyszłości kampanii w Stormgate: Developer Update

Nowe informacje o przyszłości kampanii w Stormgate: Developer Update

Stormgate

W nowym wpisie Stormgate Developer Update na oficjalnej stronie gry, Tim Campbell podziękował społeczności za feedback i przedstawił dalsze plany rozwoju kampanii. Zapewnił, że będą mieli na uwadze głosy krytyki przy pracowaniu nad kolejnymi iteracjami omawianego trybu. Frost Giant zdecydowało się pokazać tak wczesny produkt ze względu na chęć otrzymania jak najwcześniejszych opinii przed sfinalizowanie czegokolwiek. W większych firmach ten dzieje się za kurtyną, poza widokiem dla szerszej publiki. Ogólnie w przyszłości kampania stanie się bogatsza w zawartość, a jej jakość się polepszy.

Grafika

Tim jest osobiście dumny z postępu prac zespołu artystycznego. Oprawa wizualna dalej będzie zmieniana i ulepszana. Zmiany dosięgną każdy z elementów jak: oświetlenie, otoczenie, tekstury budynków, jednostek i surowców, interfejsu itd. Jednak żeby to się stało to potrzeba czasu, zwłaszcza dla tak małego zespołu.

Dzięki opiniom graczy zaczęto przyspieszać prace nad przerywnikami filmowymi. Aktualnie w przerywnikach wykorzystywane są modele przystosowane pod rozgrywkę. Tim tłumaczy, że w niektórych większych RTS’ach często używa się 3 - 4 różnych modeli dla jednej postaci, które są zoptymalizowane pod kątem różnych konkretnych przypadków. Stormgate otrzyma modele kinowe z animacjami twarzy i synchronizacją ust, a także dostosują proporcje kończyn do bardziej realistycznych.

Apokaliptyczny wygląd jednostek

Twórcy są w połowie prac nad nowym zestawem skórek “war-torn” dla jednostek Vanguard. Mają lepiej odzwierciedlać pochodzenia frakcji Human Resistance i dopasować ich do post-apokaliptycznego świata. Gdy zostaną ukończone, jeśli nada się okazja, to zostaną włączone do każdej misji kampanii.

Do tego w planach jest: aktualizacje odprawy misji, zaktualizowanie filmów, zrewidowanie określonych skrypty i lektorów, zmiana sposób działania przedmiotów, zmiany celów misji i oskryptowanych wydarzenia, a także dopracowanie kampanii na wiele różnych sposobów poza czysto wizualnymi aktualizacjami.

Fabuła

Campbell potwierdził, że wielu graczom fabuła wydaje się znajoma (na myśl przychodzi Warcraft 3). Podobnie jak w przypadku frakcji, twórcy zaczęli od znanych punktów odniesienia. Mimo, że początki wyglądają bardzo podobnie, to tak naprawdę rozpoczęcie przygód, które będą rozwijane.

Amara

Deweloperzy planują przyjrzeć się głównej postaci - Amara i bardziej ją rozwinąć. Planują ponownie przejść przez dialogi i zmienić parę linijek, aby wzmocnić portret postaci i upewnić się, że jej perspektywa na historię frakcji Vanguard jest wciągająca.

Bohaterowie i systemy z nimi związane

Frost Giant niedawno zakończyła prototypowanie systemu levelowania bohaterów. Stopniowo stając się coraz potężniejszymi wraz z zdobywanym doświadczeniem i odblokowanymi umiejętnościami. System ten będzie miał duże możliwości odblokowywania, w pełni wylevelowany charakter nie uzyska wszystkich dostępnych opcji. Do tego, podejmując różne decyzje w kampanii, gracz odblokuje różne opcje wyposażenia, które wybierze przed rozpoczęciem misji.

Na zakończenie Tim Campbell podziękował wszystkim uczestnikom Early Access za komentarze.