Sanctuary: Shattered Sun

Sanctuary: Shattered Sun

Producent: Enhearten Media
Data premiery: TBD

Sanctuary: Shattered Sun to RTS od studia Enhearten Media, inspirowany serią Supreme Commander. W nadchodzącym czasie twórcy ruszą z zbiórką na platformie Kickstarter, od której zależy ilość zawartości jaką ujrzymy w finalnej wersji gry, np. kampania, kontrola pogody, niszczenie terenu. Premiera planowana jest w okolicach 2025 roku.

Miejscem akcji jest Sanktuarium - stworzona przez ludzkość Sfera Dysona, zamieszkiwana przez ponad bilion istnień. W 2647 roku powstał nowy rodzaj człowieka - The Chosen. Byli to najzdolniejsi i najbardziej wpływowi ludzie, którzy ulepszyli swoje ciała, dzięki zaawansowanej technologii. Przez następny wiek ci postludzie zyskali polityczną dominację, co przerodziło się w protesty społeczne i bunty. W następstwie powstała organizacja Earth Defence Alliance zrzeszająca pozbawionych praw obywatelskich organizacji cywilnych i wojskowych. W 2758 roku dochodzi do wojny między Earth Defence Alliance, a The Chosen. Widząc to, opiekunka Sanktuarium - sztuczna inteligencja o imieniu Ra obrała sobie za cel pacyfikację wymienionych frakcji, aby chronić sferę i przemieniła pracownicze roboty w maszyny do zabijania, tworząc The Guard.

Cechy Sanctuary: Shattered Sun:

  • Nawet do 10000 jednostek w trakcie meczu.
  • Ogromne mapy do 40 km x 40 km.
  • Symulacja fizyki pocisków, która może prowadzić do ciekawych sytuacji, jak np. przypadkowe zniszczenie samolotu znajdującego się na drodze bomby zrzuconej przez wyżej latający bombowiec.
  • 3 zróżnicowane frakcje: Earth Defence Alliance - ludzkość stawiająca na ciężkie jednostki opancerzone; The Chosen - najbardziej zaawansowana technologicznie społeczność postludzi, stawiającej na jakość, niż na ilości; The Guard - roboty sterowane przez AI, polegające na przewyższającej liczbie dronów.
  • Multiplayer do 8 graczy
  • Wsparcie modów i tworzenie map