
Budowanie w Empire Eternal
Post dodano:
Twórcy Empire Eternal raczą nas kolejnym dev-logiem. gdzie tłumacząc mechanikę budowania.
Budynki mają przeróżne funkcje:
- Przechowywanie surowców - Budowanie magazynów blisko miejsc występowanie surowca sprawia, że zdobywamy materiały o wiele efektywniej.
- Trenowania wojsk - Koszary, stajnie i porty to budowle, w których wyszkolimy swoje oddziały, potężne statki i broń.
- Odkrywania technologii - Uniwersytety i ośrodki badawcze oferują ważne ulepszenia dla jednostek i struktur.
- Obrony - mury i wieże to uzupełnienie naszej obrony.
Wybranie miejsca dla danego budynku będzie oczywiście kluczowe. Co ciekawe, teren piaskowy osłabi budowle, a niektóre z nich nie wybudujemy na wspomnianym obszarze.
Jak to bywa w RTS’ach tak i w EE budowanie kosztuje czas i surowce. Z czasem można zmodernizować istniejące konstrukcje, czyniąc je bardziej wydajnymi, np. ulepszone farmy zapewnią większą produkcję jedzenia.
Budynki będzie można rozbierać, co zwróci nam część kosztów. Płonące budowle zapadną się, jeśli szybko ich nie naprawimy.
W grze znajdziemy typy konstrukcji charakterystyczne dla typowego RTS’a:
- Centrum miasta - tutaj rekrutujemy pracowników i jest podwaliną pod rozwój wybranej cywilizacji. Służy również jako automatyczna obrona.
- Domki - zwiększają limit populacji
- Baraki - pozwalają szkolić podstawowe jednostki bojowe, jak np. mieczników, włóczników lub strzelców.
- Lotniska - tu wytworzymy jednostki latające, takie jak myśliwce, bombowce i samoloty transportowe.
- Porty - służą do produkcji statków: bojowych, transportowych, do zbierania zasobów, konstrukcyjnych oraz okrętów podwodnych.
- Budynki magazynowe - Niezbędne do przechowywania zasobów zebranych przez pracowników.
- Wieże i konstrukcje obronne
Warto wspomnieć, że budynki wybudowane blisko siebie nie będę stanowić przeszkody dla jednostek, które znajdą odpowiednią drogę między nimi. Tylko korzystając z murów i ogrodzeń zablokujemy przejście.
