Tempest Rising

Tempest Rising

Producent: Slipgate Ironworks, 2B Games
Data premiery: TBD

Tempest Rising to RTS od studia Slipgate Ironworks garściami czerpiący z serii Command & Conquer. Historia gry rozgrywa się w roku 1997, lata po tym jak kubański kryzys rakietowy przerodził się w nuklearną 3 wojnę światową. Zniszczenia spowodowały pojawieniem się tajemniczej elektrycznej rośliny - Tempest.

Cechami Tempest Rising są:

  • Klasyczny RTS z budowaniem bazy.
  • Szybka walka.
  • 3 asymetryczne frakcje z unikalnym stylem rozgrywki, jednostkami, budynkami i technologiami.
  • 2 kampanie dla pojedynczego gracza z przerywnikami filmowymi.
  • Tryb wieloosobowy: potyczki, niestandardowe, rankingowe z punktacją Elo.

Tytuł jest mocno inspirowany strategiami z lat 90 - 00. Stylem rozgrywki najbardziej przypomina serię Command & Conquer. Gracz rozpoczyna mecz z głównym budynkiem, z dostępem do kilku budowli. By zebrać rosnący Tempest potrzebujemy zbudować rafinerię, która udostępni nam jednostkę zbierającą i możliwość przetwarzania surowca na kredyty, które stanowią główną walutę potrzebną do kupowania jednostek i stawiania kolejnych konstrukcji. Drugim surowcem jest Moc (Power) wytwarzana w elektrowniach. Tworzenie budowli nie wymaga udziału dedykowanej do tego jednostki, wystarczy wybrać odpowiednie miejsce, a konstrukcja zbuduje się sama. Celem klasycznej rozgrywki jest zniszczenie bazy wroga. By tego dokonać, musimy stworzyć armię, w której skład wchodzi piechota, pojazdy naziemne oraz latające.

Tempest Rising zawiera 2 kampanie - jedna dla frakcji Global Defense Force, druga dla Tempest Dynasty. Strony konfliktu próbują zrozumieć i wykorzystać rosnące pnącze Tempest na swoją korzyść.