Beyond All Reason

Beyond All Reason

Producent: Beyond All Reason Team
Data premiery: TBD

Beyond All Reason to darmowy RTS open-source, tworzony na silniku Spring i czerpiąca garściami z takich tytułów jak Total Annihilation, czy Supreme Commander. Grę tworzy grupa pasjonatów gatunku, a jej początki produkcji sięgają 2010 roku. Grę można pobrać z oficjalnej strony.

Rozgrywka przypomina to co znamy z Total Annihilation i jego następców. Każdy gracz rozpoczyna z jednostką dowodzenia, za pomocą której budujemy bazę i armię. W grze istnieją dwa surowce: masa i energia, wykorzystywane do konstruowania budynków oraz jednostek. W bitwach wykorzystujemy masę zróżnicowanych jednostek i broni, w tym m.in: boty, czołgi, artyleria, samoloty, okręty i bomby atomowe.

Cechami charakterystycznymi BAR są:

  • 2 frakcje: Armada i Cortex
  • Ponad 400 unikalnych jednostek.
  • Symulowana balistyka pocisków, fizyka eksplozji i deformacja terenu.
  • Teren gra dużą rolę i ma wpływ na rozgrywkę. Radary są blokowane przez góry, pojazdy jadą wolniej pod górę. Utrzymanie wysokiego terenu zapewni możliwość wystrzeliwania przez broń balistyczną pociski na dalszą odległość.
  • Ekonomia, która zapewnia nieskończoną liczbę surowców.
  • Bitwy na lądzie, wodzie i w powietrzu.
  • Mecze na dużą ilość graczy.